11/4/14

Συζητώντας για την εργασία και το επάγγελμα

Γράψτε ένα μικρό κείμενο για το επάγγελμα που αυτή τη στιγμή σας ενδιαφέρει.

    Η απόφαση για το ποιο επάγγελμα θα ακολουθήσει κανείς δεν είναι απλή, διότι μπορεί να καθορίσει οριστικά το μέλλον του. Για να το επιλέξει μάλιστα πολλές φορές επηρεάζεται από τους γονείς του, από το κοινωνικό του περιβάλλον και όχι σπάνια από το σχολείο. Εγώ πάντως προσωπικά, αν και είναι ακόμα νωρίς για να αποφασίσω, έχω κάνει αρκετές σκέψεις πάνω σ' αυτό το θέμα.
    Από μικρή μου άρεσε να ασχολούμαι με την κατασκευή και την επισκευή διάφορων περίπλοκων μηχανών που θα διευκόλυναν τη ζωή των ανθρώπων, όπως είναι για παράδειγμα οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Κυρίως όμως θα μου άρεσε να ασχοληθώ σε σχέση με αυτό το θέμα πάνω στον τομέα της ιατρικής. Γι αυτό επέλεξα να γίνω νανοτεχνολόγος όχι μόνο για το κύρος που προσδίδει ένα τέτοιο επάγγελμα, αλλά κυρίως και το ότι ανταποκρίνεται στη δική μου κλίση και στα ενδιαφέροντά μου.
    Στο μέλλον μάλιστα η τεχνολογία και η ιατρική θα εξελίσσονται με γρήγορους ρυθμούς και θα αποτελούν πρώτο θέμα στο χώρο των επιστημών σε παγκόσμιο επίπεδο. Έτσι το συγκεκριμένο επάγγελμα πιστεύω ότι θα προσφέρει πολλά τόσο στον άνθρωπο που θα το ασκεί όσο και στον άνθρωπο που θα ευεργετείται απ' αυτό. Επιπλέον η αύξηση του προσδόκιμου ζωής στις αναπτυγμένες χώρες, καθώς και το συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό  γήρανσης του πληθυσμού προοικονομούν τις θετικές προοπτικές των επιστημών που στόχο έχουν την καλυτέρευση της ζωής του ανθρώπου.
    Βέβαια θα πρέπει να πω ότι στην επιλογή μου αυτή επηρεάστηκα αρκετά και από τους γονείς μου και τους στενούς συγγενείς μου, οι οποίοι με παρακίνησαν να ασχοληθώ με αυτό το επάγγελμα αναγνωρίζοντας την κλίση και το ενδιαφέρον μου γι' αυτό. Ωστόσο πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό να επιλέγεις αυτό που σε ενδιαφέρει πρώτα απ' όλα με βάση τα ενδιαφέροντά σου και έπειτα ακολουθώντας τις οδηγίες και τις συμβουλές των μεγαλυτέρων σου.
    Κάποιοι πιστεύουν ότι το φύλο μπορεί να επηρεάσει την επιλογή του επαγγέλματος. Το συγκεκριμένο επάγγελμα πιστεύω ότι δεν επιλέγεται με βάση το φύλο, αλλά με βάση τις κατάλληλες γνώσεις και τις ικανότητες που κατέχει ο ενδιαφερόμενος. Άλλωστε στις μέρες μας κάθε διαχωρισμός των επαγγελμάτων σε γυναικεία και αντρικά θεωρείται ξεπερασμένος, αφού και τα δύο φύλα συμμετέχουν ισότιμα στις ευκαιρίες που προσφέρει η αγορά εργασίας και γι' αυτό είναι σημαντικό ο καθένας να επιλέγει το επάγγελμα του πρωτίστως με βάση το ενδιαφέρον και την αγάπη του προς αυτό.
    Γνωρίζω βέβαια ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι δύσκολο και απαιτητικό και ξέρω πως εάν θέλω όντως να το ασκήσω, θα πρέπει να καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια. Πιστεύω όμως πως αξίζει τον κόπο και γι' αυτό θα προσπαθήσω να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα.
Της μαθήτριας Δ. Κοτζιάμπαση

Δεν υπάρχουν σχόλια: